Na humanitarnom marendinu u Pelegriniju prikupljen novac za obrazovanje mladih talenata

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Humanitarni marendin, kojim je prikupljen novac za obrazovanje i stručno usavršavanje mladih talenata u gastronomiji, održan je danas u restoranu Pelegrini u organizaciji Coca-Cole HBC Hrvatska i zaklade Budi Foodie.

Zakladu Budi Foodie utemeljio je Rudolf Štefan, vlasnik i glavni kuhar Pelegrinija, godinama vodećega hrvatskog restorana, a odnedavno i nositelja jedne Michelinove zvjezdice, da omogući obrazovanje i usavršavanje mladih talenata u gastronomiji i ugostiteljstvu. Zaklada osigurava financijske potpore talentima u dobi od 16 do 26 godina za obuku i profesionalno usavršavanje u najboljim svjetskim restoranima i akademijama, što će pridonijeti daljnjemu razvoju i podizanju kvalitete hrvatske ugostiteljske ponude.

Fotografija 2

– Budi Foodie želi omogućiti stvaranje novih generacija vrhunskoga ugostiteljskog profesionalnog kadra. Želimo graditi pozitivan stav među mladim ljudima o gastronomiji i ugostiteljstvu te im ukazati da je to izvrstan karijerni odabir koji omogućuje dinamičnu radnu okolinu, kreativno izražavanje, neprestano učenje te razmjenu znanja i iskustava s kolegama iz inozemstva –  istaknuo je Štefan.

Fotografija 1

Coca-Cola HBC Hrvatska znatan dio prihoda ostvaruje u ugostiteljstvu i turizmu zbog čega neprestano pomaže njihov razvoj. Istodobno je u svojim društveno odgovornim projektima među ostalim usmjerena na mlade i razvoj njihovih vještina i talenata kako bi se povećala zapošljivost mladih te im pomogla u izgradnji uspješnih karijera.

– Suradnja sa zakladom Budi Foodie za nas je logičan korak jer objedinjava naša nastojanja da pridonesemo razvoju hrvatskoga turizma i pomognemo mladima u profesionalnome razvoju. Nedostatak obrazovane radne snage jedna je od velikih prijetnja daljnjemu razvoju turističkoga i ugostiteljskoga sektora, pa ovom suradnjom želimo pridonijeti rješavanju toga problema. Coca-Cola HBC Hrvatska ima bogato i široko znanje o ugostiteljskome kanalu te najsuvremenijim svjetskim trendovima i rado ga dijelimo s našim kupcima i drugim zainteresiranim dionicima te ćemo se na tome području i dodatno uključiti. Pripremamo projekte kojima ćemo naše potencijale, bogato i široko znanje staviti u službu kvalitetnijega obrazovanja mladih na njihovu korist, ali i korist poslodavaca u turizmu i ugostiteljstvu, najavila je Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

 

 


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.