Humanitarni marendin, kojim je prikupljen novac za obrazovanje i stručno usavršavanje mladih talenata u gastronomiji, održan je danas u restoranu Pelegrini u organizaciji Coca-Cole HBC Hrvatska i zaklade Budi Foodie.
Zakladu Budi Foodie utemeljio je Rudolf Štefan, vlasnik i glavni kuhar Pelegrinija, godinama vodećega hrvatskog restorana, a odnedavno i nositelja jedne Michelinove zvjezdice, da omogući obrazovanje i usavršavanje mladih talenata u gastronomiji i ugostiteljstvu. Zaklada osigurava financijske potpore talentima u dobi od 16 do 26 godina za obuku i profesionalno usavršavanje u najboljim svjetskim restoranima i akademijama, što će pridonijeti daljnjemu razvoju i podizanju kvalitete hrvatske ugostiteljske ponude.
– Budi Foodie želi omogućiti stvaranje novih generacija vrhunskoga ugostiteljskog profesionalnog kadra. Želimo graditi pozitivan stav među mladim ljudima o gastronomiji i ugostiteljstvu te im ukazati da je to izvrstan karijerni odabir koji omogućuje dinamičnu radnu okolinu, kreativno izražavanje, neprestano učenje te razmjenu znanja i iskustava s kolegama iz inozemstva – istaknuo je Štefan.
Coca-Cola HBC Hrvatska znatan dio prihoda ostvaruje u ugostiteljstvu i turizmu zbog čega neprestano pomaže njihov razvoj. Istodobno je u svojim društveno odgovornim projektima među ostalim usmjerena na mlade i razvoj njihovih vještina i talenata kako bi se povećala zapošljivost mladih te im pomogla u izgradnji uspješnih karijera.
– Suradnja sa zakladom Budi Foodie za nas je logičan korak jer objedinjava naša nastojanja da pridonesemo razvoju hrvatskoga turizma i pomognemo mladima u profesionalnome razvoju. Nedostatak obrazovane radne snage jedna je od velikih prijetnja daljnjemu razvoju turističkoga i ugostiteljskoga sektora, pa ovom suradnjom želimo pridonijeti rješavanju toga problema. Coca-Cola HBC Hrvatska ima bogato i široko znanje o ugostiteljskome kanalu te najsuvremenijim svjetskim trendovima i rado ga dijelimo s našim kupcima i drugim zainteresiranim dionicima te ćemo se na tome području i dodatno uključiti. Pripremamo projekte kojima ćemo naše potencijale, bogato i široko znanje staviti u službu kvalitetnijega obrazovanja mladih na njihovu korist, ali i korist poslodavaca u turizmu i ugostiteljstvu, najavila je Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.
- U Pirovcu počinje izgradnja nogostupa u Ulici sv. Ante: ‘Značajno ćemo povećati sigurnost pješaka’ - 5. ožujka, 2021. 10:45
- Radnici POS stanova na Biocima pronašli staru bombu - 5. ožujka, 2021. 10:25
- Odlična ponuda šibenskih tvrđava: Do iskaznice Kluba prijatelja po upola manjoj cijeni - 5. ožujka, 2021. 10:07
- Grad Knin tijekom pandemijske 2020. izdvojio znatno više sredstava za pomoć poduzetnicima - 5. ožujka, 2021. 10:02
- U Mimincu planula razvodna ploča u obiteljskoj kući, a u Sonkoviću vatra progutala pet hektara - 5. ožujka, 2021. 10:00
- U ponedjeljak akcija pojačane kontrole korištenja sigurnosnog pojasa - 5. ožujka, 2021. 09:59
- Zbog ogradnog zida u Šibeniku susjed (55) prijetio 35-godišnjaku i završio u pritvoru - 5. ožujka, 2021. 09:45
- Šibenski portal vodi vas u kino: Dijelimo ulaznice za Cinestar! - 5. ožujka, 2021. 09:32
- Zbog radova na cjevovodu, u petak, 5. veljače, od 9 do 13 sati, mještani Zablaća i Autokamp u Solarisu neće imati vode. - 5. ožujka, 2021. 08:39
- NP ‘Krka’ obiluje špiljama i jamama, a njihovo očuvanje važno je za život endemskih i ugroženih vrsta - 5. ožujka, 2021. 08:23