Mladi Splićani kroz Erasmus+ projekt učit će o tvrđavi sv. Nikole i katedrali sv. Jakova

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Graditeljsko geodetska tehnička škola iz Splita je škola partner u europskom Erasmus+ projektu latvijskoj Klasičnoj gimnaziji iz Rige. Obje partnerske škole su UNESCO ASP net škole koje će se između ostalog usredotočiti na učenje o kulturnoj baštini, arhitektonskim spomenicima i UNESCO zaštićenoj spomeničkoj baštini, a u sklopu Erasmus+ projekta 10 splitskih učenika obrađivat će tvrđavu svetog Nikole i katedralu sv. Jakova.

– Zadovoljstvo mi je što ćete kroz ovaj projekt obrađivati kulturnu i UNESCO baštinu našeg grada i županije – katedralu sv. Jakova i tvrđavu sv. Nikole čija je posebna vrijednost u tome što je zadržala izvornu formu i rijetka renesansna arhitektonska rješenja, pa je tako prije dvije godine uvrštena na Listu svjetske baštine UNESCO-a – kazao je zamjenik šibensko-kninskog župana Nikola Blažević, te zahvalio učenicima što će promovirati hrvatsko baštinsko blago latvijskim vršnjacima i poželio im puno uspjeha.

Premošćivanje jaza – ‘od teorije do prakse’ je projekt čiji je cilj premostiti jaz između teoretskih znanja koja poučava škola i  praktičnih znanja i vještina potrebnih u stvarnom životu. Priprema učenike za svjesni izbor buduće profesije i da budu uspješni studenti odabranih  studija.

Iz svake zemlje će sudjelovati po 10 učenika koji će biti pažljivo odabrani prema uspjehu i postignućima, a Erasmus+ projekt će pomoći učenicima obiju škola da  prošire kulturalne i baštinske vidike i postanu bolji profesionalci u budućnosti.

Učenike su tijekom jučerašnjeg posjeta Šibeniku pozdravili zamjenik gradonačelnika Grada Šibenika Paško Rakić te ravnatelj Muzeja grada Šibenika Željko Krnčević.


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.