Prihodi će nadmašiti 10,5 milijardi eura deviznog prihoda iz 2019., ali po ostalim parametrima ovogodišnja sezona ostaje ispod te rekordne godine, prenosi Tportal.
Zarada i jest najvažnija, no lani se, kad je Hrvatska drugu sezonu za redom među Europljanima uživala u statusu mediteranske miljenice, činilo da su i svi drugi turistički parametri iz 2019. nadohvat ruke. Na to će domaći turizam, očito, ipak morati još malo pričekati. Zaostatak, istina, nije velik.
Hrvatski su domaćini od početka godine do ovog vikenda ugostili tek nešto malo manje od 14,2 milijuna turista, koji su ostvarili 80,6 milijuna noćenja, što je deset posto manje dolazaka i samo četiri posto manje noćenja nego u istom razdoblju spomenute rekordne godine.
S podjednakim zaostatkom protječe i najturističkiji mjesec u godini, kolovoz, tijekom kojeg je dosad bilo nešto više od 3,7 milijuna gostiju i oko 26 milijuna noćenja. Vrhunac sezone bio je prvi kolovoški vikend, nakon kojeg je u eVisitoru zabilježen najveći ovogodišnji turistički posjet, odnosno 1,155 milijuna gostiju u jednom danu.
Više pročitajte OVDJE.