Zastupnica Branka Juričev-Martinčev prilikom plenarne rasprave o provedbi učinaka Zakona o otocima zatražila je osiguravanje kvalitetne brodske veze za stanovnike Žirja i Kaprija
Govoreći o životu na našim otocima, Branka Juričev-Martinčev podsjetila je na probleme koje nosi život na otoku, od problema s povezanošću, organiziranja zdravstvene zaštite, predškolskog odgoja, cijene prehrambenih proizvoda, pružanja poštanskih usluga, odvoza otpada i slično.
Zastupnica Branka Juričev-Martinčev dio svog izlaganja posvetila je problemima otoka Šibensko-kninske županije, posebno prometnoj povezanosti otoka Kaprija i Žirja s Šibenikom. Zatražila je da se što hitnije riješe zahtjevi stanovnika Žirja i Kaprija. Stanovnici tih dvaju otoka već se dulje vrijeme suočavaju s problemima kao što su česti kvarovi i odstupanja od plovidbenog reda na brzobrodskoj liniji čiju koncesiju drži tvrtka ‘Catamaran line’ d.o.o. iz Splita. Podsjetila je da se o ovome oglasio i ministar Oleg Butković, a apelirala je i na predstavnike Uprave za otoke Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije da se uključi u rješavanje problema, posebno u svijetlu odredbi novog Zakona o otocima.
Govorila je i o izradi ‘Nacionalnog plana razvoja obalnog linijskog pomorskog prometa’, koji je povjeren Pomorskom fakultetu u Rijeci i predstavlja temelj za budući okvir i smjernice razvoja obalno linijskog pomorskog prometa za razdoblje do 2030. godine. Nacionalni park Kornati je nacionalni park koji na svojem području ima gospodarske objekte, a brojni stanovnici otoka Murtera svoje posjede. Udruga ‘Kurnatari’ uputila je apel, kojem se pridružila i zastupnica Juričev-Martinčev, da se razmotri mogućnost uvođenja bar povremene linije koja bi pokrivala i ovo područje. Naravno, uzimajući u obzir potrebu osiguranja odgovarajuće infrastrukture. Svi su svjesni da nije moguće obuhvatiti čitavo područje linijskim prijevozom, no s obzirom da sve veće potrebe i razvijenost NP Kornati, ali i potrebe stanovnika otoka Murtera, definitivno je potrebno uključiti i to područje u planiranje buduće pokrivenosti obalnog linijskog prometa.
Zaključno, zastupnica je iznijela i pozitivan primjer Grada Vodica i Grada Šibenika koji, na zahtjev stanovnika otoka Prvić Luke, Šepurine i otoka Zlarina, financiraju novu brodsku liniju nedjeljom popodne samo u zimskim mjesecima od 26. kolovoza do 16. lipnja te iz svojih proračuna izdvajaju po 55.000 kuna.