Joško Šupe, SDP-ov kandidat za župana, najavio je da će u prvoj godini mandata organizirati prijevoz svih učenika u Šibensko-kninskoj županiji te dostupnost javnog prijevoza svim stanovnicima županije. Na konferenciji za medije s temom ‘Prometno povezana županija’ naglasio je da misli na cestovni, željeznički i brodski promet, a posebno se obrušio na predizborne najave izgradnje brze ceste Šibenik – Drniš – Knin.
– Gradnja brze ceste Šibenik- Drniš – Knin najavljena je još 1996. godine, dakle prije 25 godina. Ta brza cesta poput ptice Feniks HDZ-u se ukaže pred svake izbore. Kako se brzo ukaže, još brže ona nestane i zaboravi se. Jako je poražavajuće da je brza cesta ključni projekt u strategiji razvoja Šibensko-kninske županije. Ono što imamo od te brze ceste do dan danas je nula, a isto je i s razvojnom strategijom. Strategija razvoja šibensko-kninske županije postoji za razdoblje do 2020. godine, dakle već godinu dana smo bez strategije – kazao je Šupe.
Šupe je najavio i mobilne liječničke timove koji će obilaziti ljude u dijelovima županije koji su lošije prometno povezani. Kao drugi važni cestovni pravac u županiji Šupe je izdvojio problem poveznice Pirovca i Rogoznice.
– Treba se raditi na obilaznicama mjesta, kao što je bilo Vodice, treba doći red na Pirovac, Brodaricu i Šibenik. Sastavni dio tog strateškog dokumenta mora biti i eliminiranje crnih točaka na Jadranskoj magistrali. Imamo ih jako puno, od spoja Stankovačke ceste, priključka Zatonske ceste na Jadransku magistralu, Ražinama i drugih – rekao je Šupe.
Kao primjer razvoja koji donosi dobra prometna povezanost Šupe je istaknuo probijanje ceste kroz Dubravu koja je tom kraju donijela prosperitet i ulaganja.
Važan pokretač razvoja Šibensko-kninske županije po Šupi je i Jadranko-jonski koridor željeznice, poveznica sa srednjom Europom.
– Mi smo željeznicu zaboravili, ključ je da mi željeznicu ucrtamo na mapu Jadransko-jonskog željezničkog koridora. Ne smijemo zaboraviti da je Knin prije bio ključno i glavno središte sjevernog dijela Dalmacije iz kojega je promet išao prema tri sjeverno-dalmatinske luke Zadru, Šibeniku i Splitu. Važno je da se okrenemo prema sjeverozapadnom dijelu Bosne i da idemo prema srednjoj Europi. Razvojem takvog projekta Knin opet vraćamo na mapu i stvaramo pretpostavke za daljnji rast i razvoj. Svakako treba voditi računa to je spajanje industrijskih zona sa željeznicom. Ne smijemo ponavljati greške kao što smo imali s autocestom koja nam prolazi pokraj naših Poda, a nismo izvukli spoj – zaključio je Šupe uz opasku kako bi Županija trebala stvarati pretpostavke za rast i razvoj, a oni to ne rade nego se bave samima sobom.