Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je novu promotivnu kampanju ‘Croatia, your new office!’ s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao atraktivne i dobro pripremljene destinacije za digitalne nomade, izvijestili su iz HTZ-a.
Oglašivačka kampanja će se, uz PR i medijske aktivnosti, provoditi i na Facebooku i Twitteru, s posebnim fokusom na tržišta SAD-a, Kanade i Ujedinjenog Kraljevstva. U sklopu kampanje na web stranici croatia.hr, zajedno s Ministarstvom turizma i sporta, kreirana je posebna podstranica Croatia your new office na engleskom jeziku koja sadrži sve važne informacije vezane uz prijave i boravak digitalnih nomada u Hrvatskoj, istaknuto je u priopćenju HTZ-a.
Iz HTZ-a su podsjetili da je Hrvatski sabor usvojio Zakon o strancima prema kojem se “digitalnim nomadima” može odobriti privremeni boravak u našoj zemlji u trajanju do godine dana.
Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac je apostrofirala da je Hrvatska jedna od prvih članica Europske unije koja je regulirala jednogodišnji privremeni boravak za digitalne nomade.
– Hrvatski turizam prepoznaje ovu priliku u kontekstu razvoja cjelogodišnjeg turizma. Kvalitetnom ponudom i jednostavnijim procedurama nastojimo privući što veći broj digitalnih nomada i na taj način promovirati našu destinaciju. Poslovanje digitalnih nomada izvrsna je prilika za hrvatsko gospodarstvo, a raduje nas činjenica da digitalni nomadi pokazuju sve veći interes za brojne hrvatske gradove. Vjerujem da će Hrvatska digitalne nomade oduševiti svojim prirodnim i kulturnim ljepotama kao i autentičnom ponudom – poručila je.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić rekao je da je cilj najnovije kampanje predstaviti Hrvatsku kao zemlju koja digitalnim nomadima može jamčiti ugodan i siguran boravak te kvalitetne uvjete za život.
– Hrvatska je zemlja u kojoj ljudi u velikoj mjeri govore engleski jezik, zemlja koja nudi jedinstven način života s autentičnim iskustvima, ima dobru internetsku vezu, povoljnu klimu i prekrasnu prirodu, dobru povezanost s ostatkom Europe, pristupačan život prema europskim standardima te dobru i pristupačnu zdravstvenu zaštitu – istaknuo je Staničić.
Dodao je kako očekuje da će novi zakonski okviri te započeta kampanja koja će se provoditi kroz cijelu godinu pozitivno odraziti na povećanje broja digitalnih nomada u Hrvatskoj u budućem razdoblju.
Vodeći svjetski brand turističkih vodiča, navode, Lonely Planet svoj nedavni članak posvetio upravo temi digitalnih nomada i uvjetima koje stranci moraju ispuniti kako bi u Hrvatskoj proveli godinu dana u statusu digitalnih nomada, a ugledni časopis Forbes je u francuskom i američkom izdanju objavio članak o Hrvatskoj kao poželjnoj i otvorenoj destinaciji za digitalne nomade.
- Kako zamišljaju svoju srodnu dušu: Raku nije važan ni izgled, ni novac, a Škorpion traži suborca - 23. travnja, 2021. 17:56
- Dječak Paško u subotu upoznaje još jedan šibenski kvart - 23. travnja, 2021. 17:31
- Ruža je najčitateljica među djecom do tri godine, a Slavica je najbolja u kategoriji umirovljenika - 23. travnja, 2021. 16:49
- Nadarene i liberalne: Kakve su žene koje nose ime Helena? - 23. travnja, 2021. 16:28
- Malenica pisao predsjedniku Vrhovnog suda zbog slučaja braće Mamić: ‘Što izvršna vlast može učiniti u vezi s tim?’ - 22. travnja, 2021. 16:35
- Plenković: ‘Cjepivo više nije problem. Do kraja lipnja imat ćemo najmanje 3,1 milijun doza. Beroš ima potporu većine’ - 21. travnja, 2021. 16:32
- FOTO Mlade teniske nade prve profi bodove, ali i dolare love na Šubićevcu: Njih 300 barem je malo diglo šibensku predsezonu - 21. travnja, 2021. 12:19
- Namirnice kojima ne smijete hraniti svog psa - 20. travnja, 2021. 20:03
- Koliko traju u vezi: Jedan horoskopski znak odlazi čim nestane strast - 20. travnja, 2021. 16:08
- Najdraže brbljavice: Otkrijte kakve su žene koje nose ime Marta - 19. travnja, 2021. 21:18