Gotovo tri mjeseca stanovnici zaselaka Burići Gornji i Sudar nemaju telefonskog signala, točnije od početka devetog mjeseca. Problem je stvorio udar groma, no oštećena infrastruktura nalazi se na privatnom terenu, a vlasnik je u sporu s T-comom, pružateljem telekomunikacijskih usluga, doznajemo od Mate Burića, jednog od stanovnika spomenutog područja. Zbog toga postupak sanacije traje dulje od očekivanog, a nezadovoljstvo stanovnika raste, posebice zbog toga što im telefonski računi i dalje stižu.
– Telefonske linije ne rade zbog udara groma. Kabel prolazi preko privatne parcele, a vlasnik te parcele u sporu je s T-Comom i ne dopušta da se na njegovom zemljištu obavljaju bilo kakvi zahvati, međutim, to bi se moglo riješiti. Kabel se može izmjestiti, a vlasnik obeštetiti. Ni ne brojim više koliko sam ih puta zvao i tražio da se problem riješi, a jedini odgovor koji sam dobio je da na tome rade. I tako već gotovo tri mjeseca, a u istom tom periodu stanovnicima su uredno stizali računi za uslugu koju nisu u mogućnosti koristiti. Već nam je dosta – govori Burić.
Objašnjenje nastale situacije potražili smo i u T-comu, iz kojeg kažu kako su upoznati s navedenom situacijom te kako su njihovi djelatnici odmah po saznanju o oštećenju infrastrukture izašli na teren kako bi se utvrdile činjenice i otklonio kvar.
– Kako bi se realizirao postupak sanacije, potrebno je napraviti projekt izmještanja telekomunikacijske infrastrukture, za što je prethodno nužno ishoditi potrebne dozvole i suglasnosti za građevinske zahvate u prostoru. odmah po dobivanju svih relevantnih suglasnosti, započet će radovi na izmještanju. Iskreno se ispričavamo korisnicima radi nastalih neugodnosti te ih ovim putem informiramo kako će se izvršiti korekcija računa za razdoblje u kojem nisu bili u mogućnosti koristiti usluge – kažu iz T-Coma.