Tvrtka Gradski parking bi, slože li se gradski vijećnici, na sjednici u utorak trebala preuzeti gradski autobusni prijevoz.
Vijećnici bi najprije trebali izvan snage staviti odluku o organizaciji prijevoza putnika u javnom cestovnom prometu na području Grada Šibenika koju je do sada obavljao Autotransport, a onda odlučiti da se taj posao povjeri gradskoj tvrtci.
U prijedlogu odluke određene su linije unutar zona, pa je tako administrativno područje grada podijeljeno na Šibenik i Brodaricu, a okolna područja na još dvije zone. Drugu zonu čine naselja Jadrija, Bogdanovići, Donje Polje, Jurasi, Dubrava kod Šibenika, Rakovo selo, Ribnik, Zaton, Jadrtovac, Protege, Tromilja, Žaborić, Danilo Biranj, Grebaštica, Gradina, Lozovac, Raslina i Vrpolje, a pod treću zonu spadaju naselja Bedrice, Čvrljevo, Konoba, Konjevrate, Brnjača, Danilo Gornje, Goriš, Podine, Radonić, Boraja, Slivno, Vrcići, Lepenica, Perković, Vrsno i Sitno.
Podjsetimo, u Šibeniku je stiglo 11 novih niskopodnih autobusa za javni gradski prijevoz iz programa Povećanje integrirane mobilnosti na području Grada Šibenika., a gradonačelnik Burić tada je kazao da su krajem prošle godine krenuli u izradu dokumentacije za prometno-logistički centar javnog autobusnog gradskog prijevoza u gospodarskoj zoni Podi. Programskim idejnim rješenjem tamo je predviđen prostor za parkiranje i smještaj 50 autobusa javnog gradskog prijevoza, od čega 10 mini i midi autobusa, 25 prigradskih jednodijelnih autobusa i 15 niskopodnih 12-metarskih jednodijelnih autobusa.
Cijene karata i dalje nisu poznate, a o njima će odlučiti Gradski parking uz gradonačelnikovu suglasnost. Poznato je da će biti moguće izraditi mjesečnu kartu kao i studentsku ili umirovljeničku, što znači da će određeni dio građana imati i ‘jeftiniju kartu’. Također se spominje i mogućnost kupnje karte putem mobilne aplikacije kao i kupnja karte za duže vremensko razdoblje na primjer dnevna, trodnevna ili pretplatna karta.
Određeni dio građana karte neće morati plaćati. To se odnosi na djecu do navršene šeste godine života, djelatnike policije i vojne policije prilikom obavljanja službenih zadaća kao i na komunalne i prometne redare.