Ministarstvo će sigurno nastaviti podržavati projekte kao što je to komunalna luka Vrnaža u Šibeniku koja može biti primjer i drugim županijskim lučkima upravama kako se rješava problem priveza domicilnog stanovništva, izjavila je nakon obilaska Vrnaže Maja Markovčić Kostelac, državna tajnica u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture.
– Već smo uložili petnaestak milijuna kuna i sigurno ćemo nastaviti sufinancirati projekt do kraja, odnosno do 2019. godine, za kad je najavljen završetak radova. Najvažnije u ovom projektu je što Vrnaža ostaje komunalna lučica za domicilno stanovništvo, a to opravdava i postojanje županijskih lučkih uprava čiji je to zadatak. Ovdje će čak 700 Šibenčana imati vez za svoje brodice – rekla je državna tajnica.
U Vrnaži je dovršena prva faza uređenja u kojoj je postavljeno pet pontona i valobran, a uskoro će biti poznati i izvođač radona na drugoj fazi ispod šibenske Vinarije.
– Na tom dijelu bit će postavljeno sedam pontona i valobran, znači malo veći posao od ovog u prvoj fazi pa će trebati i nešto više od 16 milijuna kuna, koliko smo do sad zajednički uložili. U trećoj fazi je uređenje platoa gdje će biti hangari, dizalica i slićno što je koštati oko 12 do 13 milijuna kuna i u četvrtoj fazi će biti završeni radovi uređenja uvale do ulaza u D-Resort na Kulinama. Ministarstvo je podržalo ovaj projekt od početka i kako čujemo, nastavit će nas pratiti pa nema razloga da ne bude sve gotovo kako je i planirano, do 2019. godine – rekao je Željko Dulibić, ravnatelj Županijske lučke uprave.
Dulibić i Jadranka Fržop, pročelnica županijskog odjela za pomorstvo potom su državnu tajnicu upoznali s projektom uređenja Doca za koji je izrađeno idejno rješenje i za koji se također očekuje podrška Ministarstva.
– Očito je da je ovaj dio vaše obale u prilično derutnom stanju i da vapi za dobrom rekonstrukcijom. Opet je riječ o rješenju problema priveza domaćeg stanovništva i sigurno je da ćemo nastojati pomoći da se i ovaj prostor uredi – rekla je Maja Markovičić Kostelac.
Prema idejnom projektu, poznati šibenski mandroći bi išli pet metara u more, a od gradskih zidina prema Domaldu tri metra.
– To će nam u ubućnosti omogućiti normalni protok interventnih vozila u slučaju potrebe jer sada ugrožavaju pješake, imat ćemo uređenu šetnicu i spoj s plažom Banjom, te ćemo moći spriječiti plavljenja kao što je to sada često slučaj. Postojeća riva bi se plombirala i više more ne bi, kao sad, moglo proći ispod nje – pojasnio je Dulibić koji kaže da bi radovi koštali između 15 i 20 milijuna kuna.
Prije svega prostor Doca treba proglasiti lučkim područjem za što više nema prepreke, a nakon toga odrediti i granice pomorskog dobra.