Prigodno dizajnirani kultni VW kombi već četvrtu godinu postaje Mobilni Visitor Centar koji, turistima dostavlja korisne informacije na plažu, šetnicu ili feštu, a od ove godine, osim Rogoznice, pokriva i područje Šibenika i okolice. Taj moblini ured turističke zajednice izaziva simpatije kod gostiju i mještana, a ove godine je temeljito restauriran te su mu unaprijeđene fukcije. Sada se otvaranjem krova transformira u pravi Info ured na kotačima.
‘Svojom neformalnošću i atraktivnim izgledom osvaja srca prolaznika. U vrijeme kad se na svakom koraku spominje podbačaj turističke sezone, popularna obiteljska destinacija Rogoznica i Šibenik, kao brzorastuća top kulturna destinacija u Hrvatskoj, odabrali su udruživanje u komunikaciji s gostima i ulaganje u kvalitetnu promociju destinacija’, priopćili su iz TZ Grada Šibenika.
Da svaka uspješna promocija znači usklađivanje komunikacijskih poruka i pričanje autentične priče o mjestu i ljudima kako bi gosti stekli jasnu sliku o destinaciji, prepoznao je i Marijo Mladinić, direktor TZ Rogoznica.
– Vidimo veliku prednost udruživanja s Gradom Šibenikom, koji kao krovna marka naše regije dodaje vrijednost i našem malom mistu. Gost ne poznaje prostornu podijeljenost te su iz njegove perspektive Rogoznica i Šibenik dio jedne destinacije. Kroz ovu suradnju želimo pokazati da ne postoje teritorijalne granice u turističkom smislu, a da sinergijom stvaramo bolju prepoznatljivost za cijelu zajednicu – rekao je Mladinić.
Podsjetimo, Mobilni Visitor Centar funkcionira po principu Info ureda u kojem turisti mogu saznati sve korisne informacije o sadržajima u destinaciji i to tamo gdje se u tom trenu najčešće kreću. Kombi svojom prilagodljivošću i pristupačnošću pruža priliku i za kvalitetno ispitivanje gostiju o zadovoljstvu boravkom u destinaciji i savjetovanje lokalnih aktera u turizmu o vrijednostima destinacije i njezinom identitetu.
– Rado smo podržali ovakav inovativan projekt te bismo dugoročno željeli da cijela Šibensko-kninska županija nastupa kao jedna cjelina koja gostu može ponuditi toliko različitih vrijednosti na malom prostoru. Suština ovog projekta je inovacija, mobilnost informacija i pristupačnost gostu. Upravo tako želimo nastupati kao destinacija na tržištu – dodao je Dino Karađole, direktor TZ Šibenik.