Do kraja kolovoza na području Grada Šibenika ostvareno je 191.402 dolazaka turista, što je porast od 5,3 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, te 837.338 noćenja, što je pad od 3,3 posto. Na administrativnom području Grada Šibenika su još mjesta Grebaštica, Brodarica i Zlarin, koji su u od početka godine do kraja osmog mjeseca ostvarili 43.058 dolazaka i 337.812 noćenja, tako da je ukupno gledajući ostvareno 1.175.150 noćenja, čime su zadovoljni članovi Vijeća šibenske Turističke zajednice.
– U hotelskom smještaju je ostvareno 313.402 noćenja, što predstavlja blagi porast od 1 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, hosteli su ostvarili 27.096 noćenja što je porast od 23 posto, dok kampovi, sa 174.612 noćenja, bilježe pad od oko 13 posto. Razlog je relativno veliko smanjenje kapaciteta u paušalnom segmentu. Ako promatramo turistička mjesta, statistički podaci su na razini lanjskih, te je ostvareno 383.912 noćenja. Najviše dolazaka su ostvarili domaći gosti koji su u promatranom razdoblju ostvarili 32.654 dolaska i 126.306 noćenja što je porast od 24 posto u dolascima i 11 posto u noćenjima. Od stranih gostiju, tradicionalno najviše gostiju dolazi iz Njemačke, s najvećim udjelom u ukupnom broju noćenja od oko 15 posto , te su ove godine ostvarili 147.563 noćenja. Iza njih su gosti iz Poljske, Austrije, Nizozemske, Slovenije i Češke. Sukladno podacima e-visitora možemo zaključiti da se polako vraćaju gosti s bliskoistočnih tržišta – istaknuo je na sjednici Vijeća Dino Karađole, direktor TZ-a.
Gradonačelnik Željko Burić, predsjednik Turističkog vijeća TZ-a Grada Šibenika, zadovoljan je činjenicom da potražnja za Šibenikom kao turističkim odredištem ne jenjava iz godine u godinu.
– Naš primarni cilj je jačanje pozicije Šibenika na turističkom tržištu na čvrstim temeljima održivog turizma u kojemu će naši građani pronaći svoje mjesto i dobrobit. Trudimo se razvijati raznovrsnu ponudu kojoj je zajednički nazivnik kvaliteta. Bogata kulturno-povijesna baština, festivalska ponuda, razvoj kongresnog i nautičkog turizma razlozi su da nas kao destinaciju biraju domaći i strani gosti, obitelji s djecom, poslovnjaci i mladi ljudi – zaključio je gradonačelnik Burić.