U Drnišu je sinoć održana 10 Radio pijaca, tradicionalna manifestacija u organizaciji Radio Drniša.
– Cilj je da ovi vrijedni ljudi koji proizvode sve ovo ovdje domaće, autohtono, od prominskog debita, petropoljskog sira, drniškog pršuta, milevačkog maslinovog ulja, kruva ispod peke do rakija s Pokrovnika, što većem broju ljudi na pijaci predstavi svoje proizvode koji se ne mogu kupiti u trgovačkim centrima. Radio pijaca im daje vjetar u leđa kako bi bilo prepoznato i cijenjeno to što oni mukotrpno proizvode. Mislim da smo cilj postigli, jer, evo, ni čačkalica nema gdje pasti, kako se kaže – kazala nam je Matilda Jelčić Stojaković, direktorica Radio Drniša.
Organizatori su zadovoljni odazivom izlagača koji je iz godine u godinu sve veći.
– Prvih godina smo mi pozivali izlagače da sudjeluju na Radio pijaci, sad već na najavu termina sajma izlagači zovu nas i rezerviraju svoje mjesto. Situacija je sada takva da prostora za širenje sajma više nema. Svih 35 banak zauzeli su izlagači, odnosno nekoliko prvih banaka uz binu smo ove godine rezervirali za čašćenje Drnišana i gostiju besplatnim jelom i pićem, jer se ove godine poklopilo 50 godina Radio Drniša i 10 godina Radio pijace – kaže Matilda Jelčić Stojaković, dodajući kako im organizacija ovako velike i posjećene manifestacije nije opterećenje, jer su već godinama uhodani.
Naglasila je kako je ideja Radio pijace stara više od 15 godina i pokrenula ju je umirovljena direktorica Radio Drniša Anita Vukušić.
– Mi mlađi nastavljamo s tom idejom, jer je Anita željela dati neki doprinos gradu, da radio izađe iz studija i pokaže se. Da se vidi kako su radio ljudi. Mi smo odlučili nastaviti s tom idejom – rekla je Jelčić Stojaković.