U slavljeničko vrijeme kada Drnišani obilježavaju Dan grada i blagdan svog zaštitnika sv. Roka pravi je trenutak za velike najave. Gradska Turistička zajednica, koja djeluje od 2009., a već je polučila zamjetne turističke rezultate, intenzivno, u partnerstvu s Gradom, te uz potporu Regionalne razvojne agencije ŠKŽ, JU zaštićene prirodne vrijednosti i Gradskog muzeja Drniš, radi na razvoju turizma na području grada Drniša, kanjona Čikole i miljevačkog platoa.
RAZVOJ PONUDE
Konkretno, to znači da će kanjon Čikole oplemeniti novim sadržajima, koji će se prije svega odnositi na – avanturistički turizam. I dosad je na Čikoli, u njezinom strmom kanjonu u tragovima bilo elemenata avanturističkog turizma, no plan je svih partnera uključenih u provedbuprojekta službenog naziva ‘Razvoj turizma u pograničnom području NP Krka’, da se sada tome dade ciljani pravac. Kanjon Čikole trebao bi postati jedna od najatraktivnijih lokacija za slobodno penjanje u čitavoj regiji. U čikolskom kanjonu postojala je lokacija s nekoliko smjerova za penjače, a nakon provedbe projekta bit će ih ni manje ni više već 40! Osim toga, iz drniškog TZ-a najavljuju postavljanje zip sajle preko kanjona, osobito atraktivnog sadržaja za sve ljubitelje adrenalina.
– Planirane aktivnosti uključuju rekonstrukciju stare mlinice/vodenice na Čikoli, uređenje, označavanje i izrada smartphone aplikacije za 54 kilometra biciklističkih staza na području Miljevaca i Trbounja, te uređenje i opremanje 40 lokacija u kanjonu Čikole za slobodno penjanje. U sklopu projekta istražit ćemo i konzervirati te pripremiti za posjet turista špilji Štrikinica u kanjonu Čikole, planiramo urediti 10 kilometara rute za kanjoning, opremit ćemo jedan vidikovac, zajedno sa parkingom i šetnicom nad donjim tokom Čikole, te zipline – najavljuje direktorica TZ-a Josipa Ćupić, dodajući kako bi se realizacijom projekta ostvarili značajni iskoraci u razvoju ponude i mogućnosti kreiranja novih proizvoda, što je i cilj rada TZ-a u budućem razdoblju.
MJESTO POD SUNCEM
– Namjera nam je razvijati i promovirati turističku ponudu temeljenu na izvornosti i atraktivnosti područja uz NP Krka, kroz uređenje kulturnih i rekreacijskih lokaliteta, razvoj i podršku nositeljima djelatnosti i učinkovite promotivne aktivnosti – pojašnjava direktorica Ćupić. Kažimo kako to i jest pravac kojim drniški kraj može krenuti i u turističkom sektoru tražiti svoje mjesto pod suncem. Bogata tradicija, ali i neistražene prirodne ljepote ono su što Drnišu daju stratešku prednost.
U TZ-u se nadaju kako će to prepoznati i Europa, budući da je projekt apliciran na natječaj za bespovratna sredstva predpristupnih fondova EU, za razvoj poslovne infrastrukture. Rezultati natječaja očekuju se krajem godine.