Sjajni su to primjeri europskih start-upova, jednog iz Danske, drugog iz Velike Britanije. I dok su Danci predstavili hibridnu vrstu djeteline koja u doticaju s određenim sastavom minskog eksploziva potamni, Englezi su se dosjetili kako stvoriti tržište u zemljama gdje ne vrijedi niti jedan zakon tržišne ekonomije niti pravedne raspodjele. Kombinacijom najma solarnih panela, aktivacije naplate putem srećke na mobitelu, osim što su našli način kako da zarade na rastućem tržištu, i jedan i drugi poslovni model imaju dodatnu društvenu vrijednost – da se od mina očiste područja zahvaćena ratom te da se unaprijedi kvaliteta života u Africi.
Ali, ne manjka kreativnih ideja ni u Šibeniku. Upravo zato je Grad Šibenik kroz projekt Urbanog inukatora osigurao mladima edukacije da dobiju znanja o tome kako svoju ideju pretvoriti u start-up te kako start-up razviti u uspješan poslovni subjekt. U sklopu edukacija će predavanje održati i mladi poduzetnici iz Hrvatske koji žive svoj san, a nalaze se iza imena Kolos inženjering. O svom poslovnom putu gdje će s polaznicima otkriti kako uspjeti u državi u kojoj administracija podmeće nogu kreativnosti i koliko se isplati biti ustrajan u provedbi svoje ideje, kao i upozoriti na zamke u koje mladi poduzetnici najčešće upadaju bit će riječi u ponedjeljak, 5. listopada od 12 do 18 sati, uz pauze, u prostoru Urbanog centra na Starom pazaru.
Iako su krenuli kao mladi zanesenjaci, entuzijazam i ljubav prema onome što rade rade nisu izgubili u birokratskoj džungli i danas su ponosni vlasnici proizvoda Windows glass systems, revolucionarnog izuma koji je osvojio javnost jer prostoru daje potpuno novu notu. Laički rečeno, riječ je o montažnoj staklenoj stjenci koja je sklopiva i pomoću koje, ovisno o vašim željama, možete utjecati na prostor.
Utorak, 6. Listopada od 12 do 18 sati, također u Centru je rezerviran za Društvo inovatora Faust Vrančić, koji će polaznicima predstaviti kako su došli do etuija za beskontaktne kartice i kako od jednog takvog izuma razviti uspješnu poslovnu priču.
Sigurni smo da među mladim Šibenčanima ima mnogo dobrih ideja, ali nedovoljno znanja o tome kako neku ideju realizirati odnosno sačuvati od kopiranja. Zato se na predavanja pozivaju svi kreativci i poduzetnici koji žele uspjeti na tržištu i poslušati od onih koji su već prepoznali kojim putem je najbolje krenuti do tržišne prepoznatljivosti i financijske stabilnosti.
Edukacije se održavaju u sklopu projekta Urbanog inkubatora kojeg financiraju Grad Šibenik, Urbani centar Šibenik i Ministarstvo poduzetništva i obrta, a kojim se nastoji potaknuti mlade na poduzetništvo i usavršavanje svojih vještina.
Za sve edukacije moguće se prijaviti putem poveznice na https://docs.google.com/forms/d/1rrnaxNokT-8wOnjfpKSDSY376bhI7q5ky1TiRJ9trk4/viewform
Sve potrebne informacije nalaze se na stranicama Urbanog centra Šibenik, a za dodatno možete kontaktirati na broj telefona 022 310 855, mail info@ucsibenik.hr ili dolaskom u fizički prostor centra Ulica Kralja Zvonimira 7A (na Starom Pazaru).