Ideja o otvaranju ‘prave’ trgovine u kojoj bi se prodavali klupski artikli bila je aktualna prije nekoliko godina, ali je u međuvremenu zbog pada u 3.HNL ta priča zamrla. Možda je pokretanje web shopa opet oživi
HNK Šibenik će uskoro, u suradnji s ovdašnjom tvrtkom Top Tim, omogućiti kupovanje klupskih suvenira putem posebnog web shopa, odnosno putem službene web stranice kluba. Time će se šibenski drugoligaš priključiti velikim hrvatskim i europskim klubovima koji na takav način ‘komuniciraju’ sa svojim navijačima i simpatizerima.
Vani od takve djelatnosti, od prodaje dresova, trenerki, šalova, privjesaka, kalendara, upaljača, kapa i sličnog, klubovi zarađuju velike novce, pa iako je teško očekivati da će se i narančasti obogatiti od toga, riječ je o odličnom marketinškom poslu. Uostalom, svaka kuna dobro će im doći. A prema trogodišnjem ugovoru s tvrtkom Top Tip, koji je potpisan u ponedjeljak, HNK Šibenik će od prodaje svakog artikla dobivati 20 posto. U cijeli taj posao bit će uključeni i sami navijači.
– Ovih dana smo na našim stranicama uputili poziv navijačima, ali i ostalim građanima, da nam se jave i daju svoje prijedloge dizajna, loga, vrste suvenira. Tako smo jučer dobili mail s hrpom artikala i prijedloga i mogu kazati da sam oduševljena. Ako nastavimo tako imat ćemo između čega birati 15. kolovoza, kada završava spomenuti ‘natječaj’ – kazala je Tamara Strika, direktorica i vlasnica tvrtke Top Tim, koja je službeni dobavljač opreme i personaliziranog dresa u kojem su nogometaši Šibenika nastupali u drugom dijelu sezone.
– Meni osobno ovo predstavlja iznimno zadovoljstvo i gušt jer je riječ o suradnji s klubom iz mog grada – istaknula je Strika.
Zadovoljstvo potpisanim ugovor izrazio je i direktor HNK Šibenik Ivo Krečak.
– Dosadašnja suradnja, kada nas je Top Tim sponzorirao bez ugovora, pokazala se jako dobrom. Njihov personaliziran dres, sa šibenskim karakteristikama, bio je pun pogodak, pa se nadam kako će nastavak suradnje naš klub učiniti još prepoznatljivijim, da će naši dresovi postati tražen suvenir ne samo među našim navijačima, već i među našim gostima – kazao je Krečak.
Šibenikov web shop je, dakle, pred realizacijom, a nadamo se kako će u skoroj budućnosti zaživjeti i onaj ‘pravi’ fan shop. Ideja o otvaranju trgovine u kojoj bi se prodavali klupski artikli bila je aktualna prije nekoliko godina, ali je u međuvremenu zbog pada u treću ligu ta priča zamrla. Možda je ova priča o virtualnoj trgovini opet oživi. To će, naravno, ovisiti i o uspjehu web shopa, ali i o uspjehu na travnjaku.
(foto: arhiva Šibenski portal/Šibenski tjednik, facebook Top Tim)