Više

    Ovaj dečko je napravio životopis u koji je uključio sve loše preporuke i sve svoje neuspjehe

     

    Tržište rada danas je prepuno kvalificiranih i sposobnih ljudi, među kojima se veoma teško istaknuti i pokazati da ste drugačiji. Ali i to je, naravno, moguće.

    Kvalitetan životopis je jedan od načina na koji se ljudi trude ostaviti dobar dojam na poslodavca, pa u njega često uključuju sve svoje vještine, preporuke i stvari u kojima su dobri, ali to je nešto što radi većina i nije baš previše inovativno.

    No, kako u životopis uključiti nešto što će ostaviti trag i što će privući poslodavca da nam odgovori?

    Jeff Scardino, viši kreativni direktor tvrtke Ogilvy & Mather i profesor u školi Miami Ad u Brooklynu je, izgleda, pronašao jedinstven način kako se istaknuti. Naime, Jeff je osmislio, kako ga je sam nazvao, relevantan životopis u koji je uključio sve loše preporuke koje je dobio, sve ono u čemu je loš i sve one stvari koje ne zna raditi.

    U svom je životopisu naveo kako još nije dovršio pisanje knjige koje je započeo prije nekoliko godina, kako je loš u pamćenju imena te čak i svoje ljubavne brodolome kad je još bio na fakultetu.

    Poslao je dva životopisa, jedan normalan i jedan potpuno iskren

    zivotopis

    Prije nekoliko mjeseci, za Business Insider ispričao je svoju kreativnu ideju te je bio poprilično siguran u njezin potencijal, unatoč tome što je bila zaista pomalo ekstremna. Bio je uvjeren da će njegova inovativna ideja biti ključ za uspjeh, pa ju je odlučio i testirati.

    Jeff se prijavio za deset različitih pozicija za koje je bio i zainteresiran, ali i kvalificiran. “Pokušao sam ostati unutar kruga svojih vještina, ali sam taj krug pomalo i proširio izvan oglašavanja, prijavivši se za neke poslove vezane uz pisanje”, izjavio je. Slao je po dvije odvojene prijave svakoj kompaniji, u razmaku od tjedan dana, koristeći se drugim imenom i adresom u svakoj od njih. Uz različite je životopise slao i odvojena pisma zamolbe. A rezultati su, prilično iznenađujuće, prevagnuli u korist jedne od strana.

    Kod uobičajenih životopisa dobio je tek jedan odgovor i ni jedan poziv na razgovor, a kod relevantnih životopisa, odgovora je bilo čak 8 te ga je 5 kompanija pozvalo na razgovor.

    Jedan od odgovora poslodavca: “Prije svega, čestitam vam, nikad nisam dobio životopis sličan vašem. Na godinu vidim i po nekoliko stotina njih, pa je pravo osvježenje vidjeti da netko ima drugačiji pristup. Dao sam kolegama u uredu da ga pročitaju i svi vas žele upoznati.”

    Još je jedan poslodavac bio poprilično zainteresiran: “Upravo sam dobio vaš relevantan životopis. Jako zanimljivo. Nažalost, pozicija je već popunjena, ali volio bih saznati nešto više o vašem projektu. Ovo je način razmišljanja koji mi ovdje baš volimo.”

    Najzanimljiviji odgovori bili su oni skeptičnih poslodavaca

    No, dva najzanimljivija odgovora bila su od poslodavaca koji su bili dosta skeptični, no ipak su mu odgovorili. “Meni su ta dva odgovora više potvrdila hipotezu nego oni koji su pokazali zainteresiranost”, tvrdi Jeff. “Iako su mislili da je sve samo šala, ipak su odgovorili, pa sam dobio priliku da im sve objasnim. I shvatili su.”

    I dok je Jeff svoj eksperiment proveo na tek deset kompanija, koje spadaju uglavnom u grane kreativne industrije, čini se kako je i sve više ostalih kompanija zainteresirano za ovaj novi, osvježavajući pristup. Biti ranjiv, iskren i transparentan nisu mane, već kvalitete, koje vam očito uvelike mogu pomoći kod traženja posla.

    Jeff je naglasio kako ovaj eksperiment svakako nije jednokratan te da će i dalje nastaviti raditi na tome da svoj relevantan životopis učini još relevantnijim. Zasad je to veoma hrabra tehnika kako pristupiti svom budućem poslodavcu – no, ako svi krenu mahnito slati životopise prepune svojih neuspjeha, bit će prisiljen vratiti se na početak i svoju ideju nanovo razraditi.

    izvor:telegram.hr

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Sabrina Buljubašić, nova direktorica HNK Šibenika: ‘Osjeti se...

    Nakon što je dan ranije sa Šubićevca stigla vijest kako je Sabrina Buljubašić postala direktorica kluba, u petak je ta 35-godišnja sportska pravnica i...

    Škola i DVD Drniš udružili snage: Uređenje igrališta...

    U organizaciji Osnovne škole Antuna Mihanovića Petropoljskog i uz pomoć DVD-a Drniš, uređeno je školsko igralište. Inače, igralište je prije dvije godine Šibensko-kninska županija neformalno...

    ‘OPÉRA FRANÇAIS’ – novi glazbeni projekt Nere Gojanović...

    Mezzosopranistica Nera Gojanović i pijanistica Gordana Pavić u utorak, 23. travnja u 20 sati u kazališnom foajeu izvest će koncertni program pod nazivom 'Opéra...

    Nove kamere za brzinu stižu i na prometnice...

    Uz prometnice diljem zemlje postavljeno je 117 kamera za kontrolu brzine koje se izmjenjuju u 400 kućišta. MUP je početkom godine nabavio još 77...

    NAJNOVIJE

    Sabrina Buljubašić, nova direktorica HNK Šibenika: ‘Osjeti se pozitivna atmosfera od ureda do travnjaka, sportski cilj je jasan’

    Nakon što je dan ranije sa Šubićevca stigla vijest kako je Sabrina Buljubašić postala direktorica kluba, u petak je ta 35-godišnja sportska pravnica i...

    Škola i DVD Drniš udružili snage: Uređenje igrališta OŠ Antuna Mihanovića Petropoljskog

    U organizaciji Osnovne škole Antuna Mihanovića Petropoljskog i uz pomoć DVD-a Drniš, uređeno je školsko igralište. Inače, igralište je prije dvije godine Šibensko-kninska županija neformalno...

    ‘OPÉRA FRANÇAIS’ – novi glazbeni projekt Nere Gojanović i Gordane Pavić

    Mezzosopranistica Nera Gojanović i pijanistica Gordana Pavić u utorak, 23. travnja u 20 sati u kazališnom foajeu izvest će koncertni program pod nazivom 'Opéra...

    Nove kamere za brzinu stižu i na prometnice Šibensko-kninske županije

    Uz prometnice diljem zemlje postavljeno je 117 kamera za kontrolu brzine koje se izmjenjuju u 400 kućišta. MUP je početkom godine nabavio još 77...