Gradu Šibeniku je za financiranje projekta lntermodalni urbani ekološki sustav javnog prijevoza autobusima i brodovima – UrbEco odobreno milijun kuna.
Projekt je prijavljen Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture.
– Naši zeleni projekti održive urbane mobilnosti idu dalje; tu prije svega mislim na javni gradski, kako autobusni, tako i brodski, prijevoz. Odobrenih milijun kuna uložit ćemo u izradu Master plana održive urbane mobilnosti Grada Šibenika koji će biti izrađen na način da slijedi novo razvijenu metodologiju Europske unije i bit će ključni strateški dokument potreban za buduće financiranje svih projekata iz sektora prometa iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova – kazao je gradonačelnik Grada Šibenika Željko Burić.
Kroz Održivi plan urbane mobilnosti integrirat će se, ažurirati i na odgovarajući način nadograditi već postojeći i razvijeni dokumenti iz sektora prometa, a podatke obraditi na način tražen da bi se zadovoljili kriteriji za prijavu budućih projekata na EU fondove.
– Master plan ima za cilj pružiti osnove za održivi razvoj prometnog sektora s financijskog, tehničkog i okolišnog aspekta i postizanje integriranog sustava planiranja u prometu na svim razinama, temeljenog na zajedničkoj metodologiji i jasnom planiranju koji za polazište ima Strategiju prometnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje od 2014. do 2030. godine – pojašnjava pročelnik za gospodarstvo, poduzetništvo i razvoj Grada Šibenika Matija Bumbak.
Master plan će obuhvatiti identificiranje lokalnih/regionalnih potreba mobilnosti, kreiranje zajedničkog planskog modela, analizu i predlaganje razvoja prometnog sustava iz različitih perspektiva (organizacijskih, operativnih, funkcionalnih, infrastrukturnih), identificiranje stvarnih potreba prometnog sustava kao alata za podržavanje socio-ekonomskog razvoja, planiranje prometnog sustava u skladu s potrebama ostalih socio-ekonomskih sektora, te dentificiranje potrebnih koraka za daljnji razvoj definiranih mjera.
Master plan će obuhvaćati sve vidove prometa, uključujući i model brodskih linija razvijen kroz projekt INTERMODAL, a predložene mjere će se razvijati za čitav administrativni prostor Grada Šibenik, te neće biti ograničeni samo na uže središte grada.