Stručni žiri za dodjelu godišnjih nagrada Hrvatske udruge za odnose s javnošću Grand PRix proglasio je finaliste godišnjih nagrada i to u 7 kategorija: javni sektor, društveno odgovorno poslovanje, velike tvrtke, male i srednje tvrtke, interna komunikacija, digitalna komunikacija i prilagodba globalne kampanje.
Na ovogodišnji natječaj pristigao je rekordan broj prijava projekata, ukupno 52, što je najveći odaziv od početka dodjele ove nagrade. Velik broj prijava pristigao je iz poslovnog sektora što je jasan pokazatelj da i gospodarstvenici uviđaju značaj kvalitetne prezentacije svoga rada.
Nakon prvoga kruga ocjenjivanja, žiri je odabrao, temeljem kriterija navedenih u Pravilniku, 26 komunikacijskih projekata koji su ušli u finale.
Među finalistima su tri šibenska projekta, i to ‘Prva sezona revitalizirane tvrđave Sv. Mihovila u Šibeniku, Muzej Grada Šibenika’ u kategorji Javnog sektora,’ Grad je pozornica, Kreator (ATK) za Grad Šibenik’, također u kategoriji Javnog sektora, te ‘115 godina pisme i veselja, ”Kolo” i Kreator [ATK]’, u kategorji Digitalnih komunikacija.
Predstavljanje finalista održat će se u ponedjeljak, 2. ožujka u Zagrebu, a lanjski Grand PRix osvojio je ‘Hodajući kolegij gradonačelnika Šibenika’