Više

    ŠIBENIK U RALJAMA INTERNETA Nedovoljno iskorišten promidžbeni potencijal

     

    Koliko se, kao grad i poželjna turistička destinacija oglašavamo na internetu i koliko prepoznajemo i idemo u korak s novim tehnologijama? Pitanje je to koje u današnje vrijeme nije samo stvar bezazlenog razmišljnja i dokoličarenja već vrlo ozbiljna pretpostavka koja daje ozbiljnost projektima u svim sferama života. Posebno kada se radi o reklamiranju, marketingu i promidžbi. Kako god.

    Poplava društvenih mreža i internetskih portala širi se u svim mogućim pravcima i zalazi u sve sfere života. Tiskana izdanja polako ali sigurno posustaju u tržišnoj utrci te internet, odnosno portali i razne platforme, preuzimaju veliki dio marketinškog kolača, a prebacivanje iz jednog kolosjeka u drugi te adaptacija na ove stvari zahtjeva i truda i vremena.

    Što o promociji na internetu kažu šibenski turistički djelatnici, te informatički stručnjaci.

    Jasenka Ramljak, predsjednica Udruge turističkih vodiča ‘Mihovil’

    kultura-ramljak

    -Od svake vrste oglašavanja i promidžbe našeg grada i mi kao Udruga turističkih vodiča ‘Mihovil’ imamo direktnu korist. Mislim da kvalitetna promocija nikad nije na odmet i konstantno promoviranje Šibenika može činiti samo dobro. Moram nažalost naglasiti da kako mi kao Udruga ne izrađujemo promotivne materijale koji bi se prikazivali na internetskim stranicama i portalima, ali smo u stalnom kontaktu i blisko surađujemo sa Turističkom zajednicom Grada Šibenika od koje dobijemo sve nove i bitne informacije za naš rad.

    Dino Karađole, direktor TZ Grada Šibenika

    dino-karadjole

    -Turistička zajednica Grada Šibenika, kao jedan od glavnih promotora grada Šibenika, ulaže sve napore kako bi što bolje i kvalitetnije prikazali Šibenik kao poželjnu destinaciju za posjet, razgledavanje i odmor.. U tom pravcu se i sve važne informacije o gradu, događanjima i ponudi, mogu pronaći na našoj internetskoj stranici, ali kako ni mi nismo svemogući, sigurno da postoje stvari za kojima zaostajemo. Činjenica jeste da u današnje vrijeme većina ljudi traži relevantne podatke isključivo putem interneta i ulaganje u reklamiranje i promociju putem najraširenijih internetskih platformi i pretraživača nije beskorisno nego jedan novi segment marketinga kojega treba što bolje iskoristiti. U planu nam je i izrada promotivnih video spotova koji bi svake godine obuhvatili najvažnija događanja u gradu čime bi se još bolje i konkretnije Šibenik predstavio svojim gostima.

    Denis Periša, informatički stručnjak

    Denis Periša

    -Definitivno ima još dosta prostora za bolju prezentaciju grada u turističke svrhe. Imam dojam kako se još uvijek sve radi manje-više stihijski, bez vizije i pravca u kojemu se treba kretati, tako da ni kvaliteta materijala ne zadovoljava svoju svrhu. Ovdje prvenstveno mislim na osnove, odnosno na fotografije koje bi trebale adekvatno prikazati ono što želimo, a kasnije i video materijale koji isto tako danas nisu ni financijski skupi ni komplicirani, a donose veliku korist. Radi se o ozbiljnom projektu kojemu tako treba i pristupiti pa ni očekivani rezultati ne bi trebali izostati.

    Antun Dobra, turistički djelatnik i potpredsjednik udruge ‘Raspršeni hotel’

    rasprseni hoteli anton dobra1

    -Nije neozbiljno kazati kako po tom pitanju debelo kaskamo i mislim kako olako shvatamo činjenicu koliki su potencijali interneta. U promociju grada moramo ulagati puno više sredstava i posvetiti puno više vremena jer današnji marketing se uglavnom i bazira na internetu i pretraživanju svih mogućih stranica i portala. Nevažno da li su to usko specijalizirane stranice ili pak društvene mreže. Dobro bi bilo isto tako da je u takvoj vrsti marketinga više zastupljeno i naše zaleđe, ali i otoci koji sigurno, svaki na svoj način, imaju potencijale iskoristive u turističkoj ponudi i nude kvalitetu više, a mi još uvijek to prilično sramežljivo prezentiramo. Svi skupa, Grad, Županija, Turističke zajednice i svi djelatnici u turizmu, bi se trebali bolje posložiti i organizirati jer bez ciljane strategije i kvalitetne prezentacije ponude našeg kraja, neće biti ni rezultata.

    Željana Šikić, direktorica TZ Šibensko-kninske županije

    zeljana sikic1

    -Turistička promocija putem interneta zasigurno zaslužuje bolju poziciju i veći angažman u odnosu na trenutnu situaciju. Nije da se po tom pitanju ne događa ništa, prisutna je svijest o važnosti, veličini i moći interneta, no rekla bih da svaki put aktivnost u tom smislu nije dovoljno „korisna“, a ponekad može biti i potpuno beskorisna, ponekad čak i štetna.

    TZ Šibensko-kninske županije preusmjerila je velik dio marketinških aktivnosti na digitalnu promociju i tome pridajemo ogromnu važnost. Nakon započetih marketinških digitalnih kampanja po ciljanim tržištima, nastavljamo sa kampanjom na društvenim mrežama, zbog ogromnog broja korisnika, a smatram da se trebamo oglašavati upravo tamo gdje su naši potencijalni kupci.

     

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Županija objavila Javni natječaj za dodjelu financijskih sredstava...

    Šibensko-kninska županija objavila je na svojim stranicama Javni natječaj za dodjelu financijskih sredstava iz Proračuna Šibensko-kninske županije za 2024. godinu iz područja zdravstva, socijalne...

    Porezna uprava upozorava: Širi se prijevara o povratu...

    Iz Porezne uprave u utorak su upozorili da se aktualizacijom povrata poreza bilježe brojni pokušaji prijevara kolanjem phishing poruka u kojima se pošiljatelj lažno...

    U NP ‘Krka’ HGSS održao vježbu spašavanja na...

    Na području Marasovina i jezera Brljan u NP Krka proteklog je vikenda, 20. i 21. travnja održana vježba spašavanja na brzim vodama i poplavama....

    Šibensko-kninska županija vodeća po izdvajanju sredstava za zaštitu...

    Šibensko-kninska županija vodeća je županija u Hrvatskoj po izdvajanju sredstava za zaštitu okoliša u 2022. godini kada je po stanovniku izdvojila gotovo 145 kuna...

    NAJNOVIJE

    Županija objavila Javni natječaj za dodjelu financijskih sredstava udrugama s područja zdravstva, socijalne skrbi, veteranskih udruga i udruga proizašlih iz Domovinskog rata

    Šibensko-kninska županija objavila je na svojim stranicama Javni natječaj za dodjelu financijskih sredstava iz Proračuna Šibensko-kninske županije za 2024. godinu iz područja zdravstva, socijalne...

    Porezna uprava upozorava: Širi se prijevara o povratu poreza. ‘Apeliramo na sve obveznike da pozorno čitaju poruke’

    Iz Porezne uprave u utorak su upozorili da se aktualizacijom povrata poreza bilježe brojni pokušaji prijevara kolanjem phishing poruka u kojima se pošiljatelj lažno...

    U NP ‘Krka’ HGSS održao vježbu spašavanja na brzim vodama i u poplavama

    Na području Marasovina i jezera Brljan u NP Krka proteklog je vikenda, 20. i 21. travnja održana vježba spašavanja na brzim vodama i poplavama....

    Šibensko-kninska županija vodeća po izdvajanju sredstava za zaštitu okoliša

    Šibensko-kninska županija vodeća je županija u Hrvatskoj po izdvajanju sredstava za zaštitu okoliša u 2022. godini kada je po stanovniku izdvojila gotovo 145 kuna...